Velkommen

Artikler og værktøjer

Kurser

Seminar i Milano den 19. - 21. september 2018

Det er os en stor fornøjelse at invitere dig til AnsættelsesAdvokaters seminar i Milano. Seminaret er også denne gang arrangeret i samarbejde med ERA Academy of European Law og vil bl.a. omhandle den seneste udvikling i EU ift. vandrende arbejdstagere, atypiske ansættelsesforhold mv.

Seminaret afholdes:

Onsdag den 19. september 2018 til fredag den 21. september 2018

Deltagerantallet er begrænset til 70 personer.

Prisen vil for alle udgøre kr. 6.500 ekskl. moms. Prisen dækker hotel, almindelig forplejning og samtlige kursusudgifter. Deltagerne skal selv sørge for egen transport fra henholdsvis København og Billund med forventet ankomst til Milano onsdag sidst på eftermiddagen/aften. Prisen for sidstnævnte kan være ca. kr. 1.000,00.

Overnatning vil ske på enkeltværelser i Milano.

Skynd dig at tilmelde dig det her spændende seminar, hvor deltagerantallet er begrænset. Tilmelding er bindende og sker efter "først til mølle-princippet". Tilmelding forudsætter samtidig indbetaling af det fulde beløb for deltagelse i seminaret. Du bedes i forbindelse med din tilmelding oplyse samtlige dine navne, der fremgår i dit pas.

Tilmeld dig her

Fulde navn, som i passet
Firmanavn

KURSER

Kursus Danske Advokater
Kursus | 33 43 70 00 | kursus@danskeadvokater.dk

Kontakt

Danske Advokater afholder kurser og uddannnelser inden for de fleste privat- og erhvervsretlige emner. Kontakt os, hvis du har spørgsmål vedrørende et kursus.