Det sker i branchen

Her kan du læse om personer og begivenheder i branchen – eksempelvis ansættelser, jubilæer, runde fødselsdage, møder, arrangementer, receptioner, fusioner osv. Vi hører gerne fra dig, hvis du har en relevant nyhed, og vi beder i den forbindelse om samtidig at modtage skriftligt samtykke til at bringe nyheder, der indeholder personoplysninger.

Kammeradvokaten har lanceret den nye app og hjemmeside ”Fristberegneren”.

27-01-2016
Kammeradvokaten lancerer Fristberegneren

Kammeradvokaten har lanceret den nye app og hjemmeside ”Fristberegneren”.

Fristberegneren er et gratis værktøj, der ved hjælp af en række trin-for-trin-spørgsmål hurtigt giver hurtigt svar på, hvilke minimumsfrister, der gælder i konkrete offentlige udbud.

Beregneren er udviklet på baggrund af fristerne i den nye udbudslov, der trådte i kraft 1. januar 2016, og dækker dermed udbud, der er omfattet af udbudsdirektivet.

Det er muligt at gemme de beregnede frister samt sende dem videre til e-mailmodtagere.

Man finder Fristberegneren på www.fristberegneren.dk eller som app i App Store og Google Play.

Læs mere her

sro