Pension og sundhedsforsikring

Danske Advokater og AON har indgået samarbejde om unik pensions- og forsikringsløsning.

Danske Advokater kan nu tilbyde en endnu stærkere forsikrings- og pensionsløsning i samarbejde med Aon

Løsningen udbydes af AP Pension og Euro Accident og er skabt efter princippet om ’unbundling’. Det vil sige, at tilmeldte kan tilvælge dele af pakken, og stadig opnå de gode vilkår, man også har ved en samlet løsning.

Aftalens unikke vilkår giver dig:

• Fuld kontrol over hvilke dele af aftalen, der skal gælde for dig. Vælger du kun forsikringsdækningerne hos Euro Accident eller pensionsopsparingen hos AP Pension, påvirker det ikke aftalens vilkår
  • Der kan ske tilmelding på både obligatorisk og frivillig basis helt ned til enkeltpersonen
  • Sundhedsforsikring og sikring ved kritiske sygdomme samt fuld dækning ved tab af erhvervsevne og dødsfald
  • Mulighed for at foretage personlige tilvalg, så dækningen passer til netop dine behov
  • Et investeringssetup der giver unik kontrol over forvaltningen af din pensionsopsparing
  • Mulighed for investering i bæredygtigt univers.

Læs mere om løsningen og produkterne her, eller kontakt vores uvildige rådgiver Aon, for at høre mere om, hvilke muligheder der er for dig.

OBS: Medlemmer, som er omfattet af Danske Advokaters eksisterende pensionsordning i Velliv og Dansk Sundhedssikring, vil blive kontaktet af Aon i løbet af efteråret 2021.

Mail: danskeadvokater@aon.dk

Medlemmer af Danske Advokater kan læse mere om produkterne og se de aktuelle priser her

Sonja Ernstsen
Sonja Ernstsen | Økonomi- og administrationschef | 33 43 70 18 | ser@danskeadvokater.dk

Sonja er vores økonomi- og administrationschef og varetager en lang række forskellige opgaver relateret til HR, forsikring og pension.

Derudover er hun ansvarlig for Danske Advokaters it-projekter.

Kontakt Sonja Ernstsen på tlf.