Velkommen  

Artikler og værktøjer

Kurser

Nyheder

Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.


11-06-2021
Spar tid og penge med telefonpasning

Med TopCalls telefonpasningsservice kan I få ro til at koncentrere jer om arbejdet, mens imødekommende og professionelle receptionister passer telefonen. De besvarer virksomhedens opkald med jeres firmanavn, når I er optaget, og taler med jeres klienter på den måde, I ønsker. Efterfølgende sender de korte og klare meldinger til jer pr. sms eller e-mail, så I selv kan ringe tilbage, når det passer jer.

 

Danske Advokater har indgået en fordelagtig aftale med TopCall, som sikrer jer en god rabat på deres ydelser. I kraft af aftalen får alle medlemmer desuden mulighed for at afprøve TopCalls telefonpasning i 30 dage uden binding.

 

Fordelene ved TopCalls telefonpasning er bl.a.:
 

  • En professionel og indlevende håndtering af klienter, der ringer
  • Flere nye klienter, fordi ingen ringer forgæves
  • Større effektivitet, fordi I undgår afbrydelser, når telefonen ringer


Læs mere om TopCall og se priserne her


Steen Hermansen
Steen Hermansen | Digitaliseringschef | 33 43 70 21 | she@danskeadvokater.dk


Kontakt

Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.


Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.


Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.

Læs mere…

33 43 70 21