Velkommen  

Artikler og værktøjer

Kurser

Nyheder

Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.


04-10-2021
Udarbejd juridiske dokumenter med intelligente skabeloner og spar hele 90 % af din tid

Danske Advokater har indgået et samarbejde med Dokumenter.dk, der leverer autogenererede juridiske dokumenter via intelligente skabeloner, dataintegration via API, digital signering og arkiv i skyen.

 

Dokumenter.dk er en dansk legaltech virksomhed, der er stiftet og drevet af advokater siden 2004.

 

Dokumentbiblioteket er ajourført og opdateres løbende af erfarne advokater, der bruger de samme skabeloner i egne sager.

 

Du får med Dokumenter.dk:

 

  • Adgang til et komplet og ajourført juridisk dokumentbibliotek online
  • +125 erhvervs- og privatretlige paradigmer, kontrakter, aftaler m.m.
  • Offentlige data integreres automatisk via API til CVR m.fl.
  • Dokumenter autogenereres i PDF og Word og kan signeres digitalt
  • Dokumenterne er nemt redigerbare og kan tilpasses med eget logo og skrifttype
  • Cloudbaseret platform med arkiv, der kan tilgås fra alle enheder


På den måde sparer du 90 % af din tid ift. manuel udarbejdelse og frigør dermed tid og ressourcer til andet værdiskabende arbejde.

 

Medlemmer af Danske Advokater får en attraktiv rabat i forhold til den vejledende pris hos Dokumenter.dk.

Ved køb af abonnement for 2022 får du samtidig gratis adgang resten af 2021.

 

”Dokumenter.dk har lavet et overbevisende koncept, hvor systemet automatisk genererer præcis det dokument, man skal bruge. Det er super ligetil og intuitivt opbygget. Det kan klart anbefales til advokatbranchen.”
Walther Rebernik, partner & advokat (H), NORDIA Advokatfirma

 

Vil du arbejde mere effektivt med dine juridiske dokumenter, kan du læse mere her.

 

Kom til webinar: Sådan udformes juridiske dokumenter online med Dokumenter.dk

På 30 minutter vil du på dette webinar få en effektiv introduktion til Dokumenter.dk, og hvordan der kan udformes juridiske dokumenter online ved hjælp af intelligente skabeloner.

Alle deltagere på webinaret får 14 dages gratis adgang til Dokumenter.dk med mulighed for at lave alle de færdige dokumenter, der ønskes.

Afholdes tirsdag den 12/10 2021, kl. 9.30-10:00

Læs mere om webinaret og tilmeld dig her

 


Steen Hermansen
Steen Hermansen | Digitaliseringschef | 33 43 70 21 | she@danskeadvokater.dk


Kontakt

Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.


Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.


Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.

Læs mere…

33 43 70 21