Resultmaker
Compliance Connect - Fuld digitaliseringsløsning for KYC - hvidvask processerne
Resultmaker har I mere end 20 år arbejdet med, at gøre interne og kundevendte processer nemme, simple og transparente. Vores løsninger kører som Software as a Service. Løsninger er fleksible og bliver løbende opdateret med nye muligheder baseret på vores kunders ønsker, derudover er der mulighed for dataopsamling og videreformidling til relevante eksisterende systemer.
Compliance Connect – Enterprise SaaS løsning:
Resultmakeres KYC løsning Compliance Connect dækker Onboarding af nye kunder og Ongoing Due Diligence af eksisterende kunder. Løsningen er udviklet til at håndtere virksomheder, organisationer, foreninger og private personer, både danske og udenlandske. Løsningen digitaliserer hele KYC processen så i undgår at skulle benytte flere værktøjer. Compliance Connect har en simpel og intuitiv brugergrænseflade som sikrer en hurtig opstart. Løsningen involverer jeres kunder proaktivt i processen.
- Automatisk overvågning af virksomhedsændringer, ændringer i personkreds og løbende tjek op i mod bl.a. PEP og Sanktionslister
- Automatisk system opstart af Ongoing Due Diligence forløb
- Global datakilde vedr. stamdata, direktion, bestyrelse og reelle ejere via Dun & Bradstreet
- Visualisering af ejer- og kontrolstruktur
- Indhentning af klienters legitimation.
- Tjek op i mod PEP- og sanktionslister samt Adverse media via Dow Jones
- Indhentning af andre relevante oplysninger fra kunden.
- Validering af jeres klienter ved hjælp af national ID som f.eks NemID
- Validering af pas
- Risiko scoring som kan tilpasses jeres forretning
- Opbevaring af klientinformationer og identitetspapirer i 5 år efter endt klientforhold
Compliance Connect benytter krypteret kommunikation og effektive sikkerhedsløsninger til jeres data. Vores sikkerhed bliver revideret efter ISAE 3000 og ISAE 3402. Løsningen tilbydes i tre forskellige udgaver.
Vil du vide mere? Login med din adgangskode eller
bliv medlem af Danske Advokater her
Aktuelle nyheder:

Kontakt
Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.
Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.
Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.
Kontakt Steen Hermansen på tlf.
33 43 70 21