Velkommen   (0 lektioner)

Seminar og generalforsamling 2019

Det er os en stor fornøjelse at invitere dig til Ansættelsesadvokaters årlige heldagsseminar. Samtidig indkalder vi i overensstemmelse med vedtægternes § 6 til ordinær generalforsamling i foreningen.

Seminaret og generalforsamlingen afholdes:

fredag den 08. november til lørdag den 09. november 2019
på Hindsgavl Slot, Hindsgavl Allé 7, 5500 Middelfart

Der vil som tidligere år være opvarmningsarrangement torsdag aften. Det giver mulighed for 2 ekstra kursuslektioner og for en hyggelig aften med kolleger.

I år har vi valgt 3 spor fredag eftermiddag. Det bedes venligst udfyldt på tilmeldingsblanketten, om man ønsker at tilmelde sig spor 1, 2 eller 3.

Der er reserveret 120 værelser på Hindsgavl Slot fra torsdag til lørdag. Tilmelding sker efter ”først til mølle-princippet” – og fortrinsvis til dem, som tilmelder sig hele arrangementet, det vil sige fra torsdag til lørdag. Derudover er der i år booket værelser på Comwell Middelfart. Der vil blive arrangeret bustransport.

Der er IKKE flere ledige værelser på Hindsgavl Slot – der oprettes venteliste – alternativt vil overnatning være på Comwell Middelfart.

Læs program her

Jeg er:

Vælg mellem de 3 workshops
Workshop fra 14.45 - 16.00
Navn
Firma

KURSER

Connie Amsgård
Connie Amsgård | Koordinator | T: +45 33 43 70 26 | E: cam@danskeadvokater.dk

Kontakt

Connie Amsgård er koordinator på ansættelsesret samt forsikrings- og erstatningsret, dvs. hun tager sig af kurser og uddannelser inden for disse områder. Hertil kommer koordinatorrollen inden for en række formueretlige emner samt landbrug og fødevarer.

Connie har ansvaret for Ansættelsesadvokater, FEF, Danske Landbrugsadvokater og  Oresundsadvokater. Desuden de dertilhørende fagudvalg, også vedrørende fødevarelovgivningen.

Sidst men ikke mindst er Connie koordinator på den årlige Fagudvalgsdag og en af koordinatorerne på den årlige Fagdag for medlemmer.

Kontakt Connie Amsgård på tlf.