Velkommen  

Nyheder

Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.

 


10-08-2012
Børsen: Advokatfirmaer for anonyme

Avisen omtalte en undersøgelse foretaget af Bulls Eye Communication. Den viste, at advokatvirksomhederne - ifølge deres kunder - ikke var tilstrækkeligt synlige i medierne, at de ikke var åbne nok, og at de ikke gjorde nok for i deres kommunikation at skille sig ud fra hinanden.

Danske Advokaters formand, Lars Svenning Andersen, kommenterede undersøgelsen. ”Vi er blevet bedre til at være åbne, men vi er endnu ikke gode nok," sagde han. Da Lars Svenning Andersen var managing partner hos Bech-Bruun, gik advokatfirmaet sine egne veje i branchen og begyndte at offentliggøre regnskaberne. "Oplevelsen var dengang, at når det gik skidt for os, blev det fremhævet, og når det gik godt, fik vi at vide, at vi var grådige. Dengang oplevede vi ikke, at åbenhed førte noget positivt med sig," erindrer Lars Svenning Andersen.

I Børsen peger kunderne til advokatydelserne som nævnt på, at danske advokatfirmaer ikke har nogen unik brandværdi. Det er formanden ikke helt enig i. ”Jeg deler opfattelsen af, at vi fortæller, hvad vi kan, når det gælder kvalitet og specialer. Kunderne vil gerne betale for noget, der skaber værdi for dem," sagde Lars Svenning Andersen.

 

Sider

KURSER

Søren Møller Andersen
Søren Møller Andersen | Chef for kommunikation og public affairs | 33 43 70 19 sma@danskeadvokater.dk


Kontakt

Søren er ansvarlig for Danske Advokaters kommunikation, presse og public affairs.  

 

Søren arbejder med alle genrer inden for kommunikation. Han tager sig blandt andet af foreningens pressearbejde og er ansvarlig for den digitale kommunikation og vores nyhedsbreve. 

 

Du er altid velkommen til at ringe til Søren, hvis du eksempelvis har forslag til særlige emner, som Danske Advokater bør sætte fokus på i sin kommunikation med medlemmerne. 

Læs mere…

Kontakt Søren Møller Andersen på tlf.

33 43 70 19