Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.
23-09-2013 Nye retningslinjer for digital kommunikation med Danmarks Domstole Danmarks Domstole har vedtaget et sæt retningslinjer for brugen af e-mail i retternes kommunikation med brugerne. Retningslinjerne gælder både for byretterne og de overordnede retter og beskriver, hvilke dokumenter og henvendelser retten kan og bør modtage og sende pr. e-mail.
Retningslinjerne træder i kraft den 1. oktober 2013.
E-mailen erstatter samtidig retternes brug af fax. Du kan derfor ikke forvente at kommunikere med retterne pr. fax efter den 1. oktober 2013. Se de nye retningslinjer her
she
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Tilbage |
Sider
KURSER

Kontakt
Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.
Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.
Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.
33 43 70 21