Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.
27-09-2013 Er du i tvivl om Digital Post? Hos Danske Advokater har vi lavet en lille film med vores digitaliseringschef Steen Hermansen, der på under 3 minutter fortæller dig alt, hvad du behøver at vide for at komme i gang med digital post i advokatvirksomheden.
Hvordan får kurator adgang til den konkursramte virksomheds digitale postkasse? Et af de mere praktiske spørgsmål, når vi alle benytter Digital Post, er, hvordan man som kurator får adgang til den konkursramte virksomheds digitale postkasse. Det har vi nu fået en afklaring på og beskrevet.
Flere er oprettet, men der mangler fortsat mange på Digital Post Erhvervsstyrelsen oplyser den 25. september 2013, at de har registreret 2.356 virksomheder under branchekoden "691000 juridisk bistand". Heraf har 1.544 en NemID medarbejdersignatur, og kun 698 af disse har oprettet en digital postkasse. Herudover ved vi, at mange advokatvirksomheder også har behov for at oprette digitale postkasser for andre virksomheder, som de administrerer. Vi opfordrer derfor jer, der endnu ikke er kommet i gang, til at få det gjort nu. Der er nu kun 23 hverdage tilbage til, at Digital Post træder i kraft den 1. november. Se vores film og information om digital post Brug for hjælp med virksomhedens digitalisering? |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Tilbage |
Sider
KURSER

Kontakt
Søren er ansvarlig for Danske Advokaters kommunikation, presse og public affairs.
Søren arbejder med alle genrer inden for kommunikation. Han tager sig blandt andet af foreningens pressearbejde og er ansvarlig for den digitale kommunikation og vores nyhedsbreve.
Du er altid velkommen til at ringe til Søren, hvis du eksempelvis har forslag til særlige emner, som Danske Advokater bør sætte fokus på i sin kommunikation med medlemmerne.
Læs mere…33 43 70 19