Velkommen  

Artikler og værktøjer

Kurser

Nyheder

Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.


04-02-2020
Kortere svartider på minretssag.dk

Domstolsstyrelsen har løbende gennemført konkrete tiltag, der har forbedret sagsportalens drift og hastighed. I sidste uge blev endnu en stor ændring gennemført. De foreløbige resultater er positive og kan forhåbentligt mærkes hos brugerne. Domstolsstyrelsen oplyser, at brugerne dog fortsat kan opleve ventetid, når de arbejder i systemet.

 

Omkring den 1. marts kommer næste ændring, som forventes at forbedre systemets svartider yderligere.

 

Hos Danske Advokater er vi fortsat i dialog med Domstolsstyrelsen om forbedring af performance og driftsstabilitet på sagsportalen Minretssag.dk. Domstolsstyrelsen har netop offentliggjort deres seneste tiltag – læs her.

 

Vi håber, disse tiltag kan sikre en bedre brugeroplevelse af Minretssag.dk.

 

Du kan se Danske Advokaters materiale vedrørende Minretssag.dk her

Se også Hvem kan se sager hos jer og jeres klienter på Minretssag.dk?


Steen Hermansen
Steen Hermansen | Digitaliseringschef | 33 43 70 21 | she@danskeadvokater.dk


Kontakt

Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.


Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.


Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.

Læs mere…

33 43 70 21