Velkommen  

Artikler og værktøjer

Kurser

Nyheder

Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.


19-01-2021
Danske Advokater justerer organisationen

Danske Advokaters sekretariat går fra at være fem afdelinger til to. Det sker for at sikre en slankere og mere effektiv organisation til gavn for medlemmerne.

 

”Vi skal hele tiden sikre, at Danske Advokater kører længst muligt på literen – særligt i en Corona-tid med vigende kursusindtægter. Samtidig skal vi sikre, at organisationen er struktureret til at skabe mest mulig værdi for medlemmerne. Begge dele sikrer vi med denne justering, som vi har drøftet grundigt i bestyrelsen”, siger Danske Advokaters formand Jørgen Kjergaard Madsen, der understreger, at Danske Advokater kommer til at levere de samme medlemsydelser.

 

”Målet er at styrke værdien ved et medlemskab, samtidig med at vi optimerer organisationen ved at gøre arbejds- og beslutningsgange mere lean med færre chefer”, forklarer Jørgen Kjergaard Madsen.

 

Fremover vil sekretariatet bestå af afdelingen for medlemsservice og brancheudvikling og afdelingen for policy og viden. Førstnævnte vil være under ledelse af vicedirektør Ulrikke Krogbeck. Afdelingen policy og viden vil blive ledet af adm. direktør Paul Mollerup, indtil en ny vicedirektør er fundet. Denne stilling vil blive slået op snarest muligt.

 

Justeringen tager effekt fra mandag den 25. januar 2021.

 


Paul Mollerup
Paul Mollerup | Adm. direktør | 33 43 70 10 | pmo@danskeadvokater.dk


Kontakt

Paul er overordnet ansvarlig for den daglige drift af foreningen og bindeled til Danske Advokaters formand og bestyrelse. 

 

Paul har naturligt nok fokus på Danske Advokaters strategi, økonomi og ledelse. Derudover er han som adm. direktør involveret i en lang række af Danske Advokaters projekter og opgaver. 

 

Foreningens politiske interesser, kommunikation og forretningsudvikling fylder meget i Pauls dagligdag. 

Læs mere…

33 43 70 10