Får du ikke allerede vores nyhedsmail, kan du tilmelde dig her.
21-03-2022 Ny Digital Post er i luften – få styr på de praktiske forhold 25/3 - Vi er løbende i dialog med Digitaliseringsstyrelsen om de problemer, vi ved, at mange advokatvirksomheder oplever med ibrugtagning af ny Digital Post. Vi får løbende en oversigt over aktuelle supportsager og kendte fejl fra Digitaliseringsstyrelsen. Se mere her
Den 21. marts er ny Digital Post gået i luften. Vi guider dig igennem en række praktiske forhold.
Rettighedsstyring Se Rettighedsportal for Digital Post
For bobestyrer, kurator eller likvidator
For virksomheder med automatisk videresendelse
Hos Danske Advokater har vi et samarbejde med en række leverandører, som kan tilbyde disse ”afhentningssystemer”. Du kan se mere om vores samarbejdspartnere på vores afsnit om Digital Post. Her har vi også samlet alt relevant i form af forskellige links og vejledningsmateriale samt udvalgte optagede webinarer fra Digitaliseringsstyrelsen. Se vores side om Digital Post her
Vi er blevet spurgt, om man som privat/virksomhed skal vælge den udbyder, som en virksomhed vælger at benytte som afsender. Digitaliseringsstyrelsen fortæller, at man som modtager fra private skal vælge den samme udbyder som afsenderen, dvs. indtil videre e-Boks eller den nye aktør Mit.dk . Se flere spørgsmål og svar, som vi har samlet her
Brug for hjælp?
Har du spørgsmål om ny Digital Post, er du velkommen til at kontakte Steen Hermansen på mail she@danskeadvokater.dk eller telefon 33 43 70 21. |
Tilbage |
Kontakt
Steen rådgiver medlemsvirksomheder i køb af it, har kendskab til leverandørerne af it-systemer og er i tæt dialog med domstolene ved udrulning af nye digitaliseringsprojekter.
Han er vores spidskompetence vedrørende it-relaterede emner som den digitale retsproces, digital tinglysning, sikker mail med retterne, ejendomsdatarapporter, cloud computing m.m.
Steen afholder løbende undervisning inden for it-relaterede emner.
33 43 70 21